خبرهای روز تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

امروزه و در عصر حاضر صنعت بازی های رایانه ای به قدری پیشرفت کرده است که وارد تلفن های همراه نیز وارد شده است؛ ممکن است تصور کنید که در حال حاضر با تلفن های همراهی که در بازار وجود دارند می‌توانید تمام بازی های موبایل را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید.

گوشی گیمینگ ارزان

اما اگر شما بالاترین کیفیت و بالاترین نرخ تازه سازی را بخواهید چه باید بکنید؟ اگر یک تلفن همراه با حافظه داخلی و رم بسیار بالا، باتری پر حجم و قدرتمند و همچنین صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا را بخواهید در این موقع است که گوشی های گیمینگ وارد میشوند. در حال حاضر گوشی های گیمینگ با مشخصات و قیمت های مختلفی وجود دارند.  اما خرید گوشی های مخصوص بازی گراقیمت برای بسیاری از افراد ممکن نیست. از طرفی نمی توان عشق به بازی کردن را در افراد از بین برد. از این رو تصمیم گرفتیم در ادامه این مطلب به معرفی بهترین گوشی های گیمینگ میان رده با قیمت مناسب را به شما معرفی نماییم.با ما همراه باشید.

گوشی گیمینگ میان رده

کدام گوشی میان رده ی هوآوی عملکرد گیمینگ بهتری دارد؟

✔️ نوا ۷ ای با بهره گیری از تراشه ی Kirin 810 و هواوی وای 8 اس  با تراشه محبوب Kirin 710F بهترین عملکرد گیمینگ را در گوشی های میان رده ی هواوی دارد. در مورد اجرای بازی کال آف دیوتی می‌بایست گفت که بازی را با سرعت ۶۰ فریم ریت اجرا می‌کند و حتی با حداکثر تنظیمات گرافیکی نیز مشکلی نخواهد داشت. همین مورد را می‌توان در مورد Legends Mobile گفت که احتمالاً یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلیست، این بازی نیز با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا می‌شود.

 

بهترین گوشی میان رده ی گیمینگ برند سامسونگ کدامست؟

✔️ گلکسی A71 نیز یکی از گوشی‌های بسیار خوب شرکت سامسونگ است که از تراشه اسنپدارگون ۷۳۰ شرکت کوالکام استفاده کرده و گزینه ی خوبی برای اجرای بازی در رده خود محسوب می شود. در مورد اجرای بازی مثل موبایل لجندز می‌بایست گفت که از آنجایی که این بازی به نسبت سایر بازی‌ها سبک‌تر بوده می‌توان در آن با تنظیمات High و کیفیت اولترا آن را اجرا کرد. این بازی با حداکثر نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و پایداری ۹۶ درصد اجرا می‌شود. 

 

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی کدام است؟


✔️ در نظر داشته باشید که از جمله بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی جدا از گوشی‌های میان‌رده می‌توان به پوکو اف ۲ پرو و انواع مدل‌های بلک شارک اشاره کرد. شیائومی نوت ۹، شیائومی ردمی نوت ۹ اس، شیائومی نوت ۹ پرو، شیائومی نوت ۸ پرو نیز از جمله مدل‌هایی هستند که عملکرد بسیار خوبی در گیمینگ دارند.

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • آیدا نصیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی