خبرهای روز تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

با توجه به اوضواع اقتصادی حالکم بر جامعه هر کدام از ما سعی داریم به بهترین شکل از سرمایه خود استفاده نماییم و در ازاری کمترین میزان پرداخت بهترین محصول و خدمات را دریافت نماییم. خرید یک ایرپاد با قیمت مناسب اما در عین حال با امکانات لازم و می تواند یک انتخاب رضایت بخش برای افراد صرفه جوی باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین ایرپادهای اقتصادی موجود در بازار ایران را به شما معرفی نماییم.

ایرپاد های ارزان بازار

ایرپادهای زیر 2 میلیون تومان در بازار ایران

در ادامه با لیست هدفون های ارزان بازار ایران همراه ما باشید:

 

1More Stylish

1More Stylish
اگر هزینه کمی برای خرید هدفون تمام بی‌سیم در نظرگرفته‌اید، هدفون 1More Stylish می‌تواند با شارژدهی ۶.۵ ساعت و قیمت مناسب انتخاب خوبی باشد. همچنین شما با گذاشتن این محصول در داخل کیس شارژ ، در مدت زمان ۱۵ دقیقه طول عمر سه ساعته را در اختیار خواهد گذاشت.

جالب است بدانید که کیفیت صدای این محصول فراتر از انتظار می‌باشد. به‌طوریکه که نوت های بالا، میانه و بیس در تعادل بسیار خوبی با یکدیگر هستند و این موضوع استفاده از این هدفون را برای گوشی دادن به انواع ژانر موسیقی و تماشای ویدئو، لذت بخش می‌کند. همچنین این هدفون اقتصادی از بلوتوث نسخه ۵.۰ استفاده می‌کند و از استانداردهای aptX/AAC برای اتصال پایدار پشتیبانی می‌کند.

درنهایت لازم است بدانید این محصول اقتصادی از امکاناتی مانند قابلیت حذف صدای محیط و یا ambient Sound بهره نمی‌برد که برای محصولی با قیمت ۱۰۰ دلار معقولانه است؛ اما اگر بخواهیم این محصول را در ایران خریداری کنیم تقریبا قیمتی برابر با ۱.۵ میلیون تومان دارد که نبود چنین امکاناتی برای ما کمی آزاردهنده خواهد بود.

Huawei FreeBuds

Huawei FreeBuds
هدفون فری بادز یکی از محصولات ۲۰۱۸ هواوی است که در این لیست بهترین هدفون بی‌سیم قرار دادیم. لازم است بدانید که نسخه جدید این محصول نیز تحت عنوان فری بادز ۳ و سپس ایربادز هواوی FreeBuds Pro به بازار عرضه شده است که امکانات و ویژگی‌های به مراتب بهتری را نسب به نسخه معمولی با قیمت زیادتر در اختیار می‌گذارد.

جالب است بدانید که قیمت جهانی آن ۱۷۰ دلار می‌باشد که متاسفانه در کشور ما، قیمتی بالای ۲ میلیون را به خود اختصاص می‌دهد و ما مجبور شدیم نسخه معمولی آن را به شما پیشنهاد کنیم.

اگر علاقه زیادی به ایرپادهای‌ اپل داشته باشید، فری بادز هواوی از زبان طراحی شبیه به آن استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که محصول هواوی به سری‌هایی مجهز است که باعث می‌شود قرارگیری در داخل کانال گوش کاملا پایدار گردد و احتمال افتادن آن بسیار کمتر شود.

هدفون هواوی فری بادز به لطف درایورهای دینامیکی ۷ میلی‌متری، قادر خواهد بود صدایی شفاف با بیس عالی و وضوح بالا را در اختیار بگذارد. همچنین قابلیت حذف نویز و ۴ میکروفون‌ تعبیه شده در آن، امکان مکالمه با کیفیت عالی را فراهم می‌کند.

از نظر شارژدهی باید بگوییم، یا یکبار شارژ، این هدفون‌ها می‌توانند تا ۳ ساعت به پخش موسیقی بپردازند و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و تشخیص خودکار درآوردن هدفون از گوش اشاره کرد.

سایر ویژگی‌ها:

  • استاندارد مقاومت در برابر آب IPX4
  • مجهز به ۴ میکروفون برای افزایش کیفیت صدای مکالمه
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • دارای درگاه تایپ سی برای شارژ
  • مجهز به اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید

 

Honor FlyPods

Honor FlyPods

آنر فلای پادز از جمله هدفون‌های بی‌سیم می‌باشد که می‌تواند جایگزین بسیار خوب ایرپادهای اپل باشد. چراکه این محصول از قیمت پایین‌تر و رنگ‌بندی متنوع‌تر بهره می‌برد. بنابراین اگر میخواهید هزینه کمتری را برای خرید هدفون کاملا بی‌سیم کنید، آنر فلای پادز گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

راحتی استفاده اولین چیزی است که در هدفون‌های بی‌سیم باید به آن توجه کرد. هدفون آنر از این نظر می‌تواند خریداران خود را راضی کند و وزن سبک آن باعث می‌شود، ساعت‌ها هدفون را بر روی گوش داشته باشید، بدون اینکه احساس ناراحتی کنید.

فلای پاد های آنر از پروتکل HWA HD بلوتوث پشتیبانی می‌کنند که صدایی شفاف‌تر و خالص‌تر را به همراه خواهد داشت. البته این هدفون‌ از سایر پروتکل‌های بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و طراحی ۱۳ میلی‌متری اسپیکر‌ها برای بهبود تجربه صوتی، موثر خواهد بود.

شارژدهی ۳ ساعته، تشخیص خودکار درآوردن هدفون از گوش، قابلیت حذف صدای مزاحم و بلوتوث نسخه ۵ از دیگر مشخصات این هدفون بی سیم آنر می‌باشد.

سایر ویژگی‌ها:

  • مقاوم در برابر نفوذ آب IP54
  • قابلیت حذف صدای مزاحم
  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • مجهز به دو میکرفون در هر ایرپاد برای افزایش کیفیت مکالمه

 

Redmi AirDots

Redmi AirDots

شیائومی ردمی ایرداتز یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم حداقل در بازار ایران به شمار می‌آید که قیمت بسیار پایین ۱۵ دلار بر محبوبیت آن افزوده است. این هدفون کاملا بی‌سیم در کنار قیمت پایین مشخصات خوبی را در اختیار می‌گذارد که شارژدهی ۴ ساعته از مهمترین آن‌ها است.

طراحی مینیمال و وزن سبک ردمی ایرداتز، باعث می‌شود کاملا در داخل کانال گوش قرار می‌گیرد و در عین حال احتمال افتادن آن از گوش را کمتر می‌کند. این هدفون ارزان قیمت برای اتصال به دستگاه‌های مختلف از بلوتوث نسخه ۵.۰ استفاده می‌کند که به لطف آن اتصال سریع و پایدار انجام می‌گیرد.

از نظر کیفیت صدا، باید گفت عملکرد بسیار خوبی را نسبت به ایربادهای در این بازه قیمتی، ارائه می‌کند. این هدفون با فرم‌فاکتور جمع وجور از حجم صدا خوب و بیس راضی کننده برخوردار است و می‌تواند خریدارانش را از این نظر راضی کند.

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، ردمی ایرداتز می تواند با یکبار شارژ، به بخش موسیقی تا ۴ ساعت بپردازد که برای هدفون بی‌سیم با این قیمت، بی نظیر است. همچنین لازم است بدانید که نسخه‌های جدید این محصول به بازار عرضه شده است که می‌توانید با بررسی امکانات و مشخصات آن‌ها، اقدام به خرید کنید.

سایر ویژگی‌ها:

  • دارای استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IPX4
  • کیفیت ساخت خوب با توجه به برچسب قیمتی بسیار کم
  • مجهز به میکروفون
  • مجهز به کلید فیزیکی برای کنترل موسیقی و یا سایر امور

 

QCY T5

هدفون QCY T5 به لطف بهره گیری از نسخه پنجم بلوتوث می‌تواند اتصال پایداری را تا فاصله ۱۰ متر ایجاد نماید. همچنین به لطف میکروفون دوگانه تعبیه شده در این هدفون بی‌سیم، به شما کمک می‌کند تا در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا با خیال راحت به مکالمه بپردازید. علاوه بر این موارد، به لطف پد لمسی بر روی هدفون‌ها می‌توانید، به مدیریت موسیقی و حتی به تماس‌های خود پاسخ دهید.


در زمینه شارژدهی باید بگوییم که هدفون کیو سی وان T5با بهره‌گیری از باتری ۳۸۰ میلی‌آمپری تعبیه شده در کیس شارژ آن می‌تواند حدود ۱۵۰ ساعت در حالت آماده باش قرار گیرد و در صورت پخش موسیقی حدودا ۴ الی ۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

سایر ویژگی‌ها:

  • دارای استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IPX5
  • مجهز به میکروفون

سعی کردیم در این مقاله هدفون‌هایی را معرفی کنیم که در بازار ایران موجود هستند و یا قبلا موجود بودند. بنابراین اگر شما هدفون های دیگری را استفاده می‎کنید که از ارزش خرید بالا برخوردارند، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  • ۰۰/۰۲/۰۸
  • آیدا نصیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی